Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
Bakanlık duyurdu! Vatandaşı aldatan işletmelere ceza yağdı
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Ticaret Bakanlığı, Reklam Kurulu'nca kasım ayında tüketici mağduriyetine neden olan reklam ve haksız ticari uygulamalarla…
Karşılıklı ticaret istikrarla sürüyor
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, "Türkiye-Irak Genel Ticaret ve Müteahhitlik Heyeti Programı ile B2B Görüşmeleri" kapsamında…
Yeni 50 TL ve 5 TL Banknotlar Tedavüle Giriyor
- Mehmet Karaman
- 21 Kasım 2024
- 2 min
- 0
E9 Emisyon Grubu'nun 8. tertip 50 TL ve 7. tertip 5 TL banknotları, bugünden itibaren…