Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Bilecik’ten Türkiye Birincisi Çıktı

Posted on 18 Mayıs 2026 by Mehmet Yılmaz

18 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirilen Liseler Arası 14. Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek Yetenek Yarışması’nda Bilecik’in Bozüyük Güzel Sanatlar Lisesi öğrencisi Ela Naz Bayrak, hazırladığı eserle Türkiye birincisi olma başarısını gösterdi. Ela Naz, yarışmada önce il birincisi unvanını kazandı ve ardından bu başarıyı ulusal düzeye taşıyarak Bilecik’e büyük bir gurur yaşattı. İl Milli Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, bu önemli başarı üzerine yaptığı açıklamada, “Öğrencimiz Ela Naz Bayrak’ı, kıymetli ailesini, kendisine destek olan öğretmenlerini ve okul yönetimini yürekten kutluyorum. Sağlıklı nesillerin yetişmesine katkı sunan sanatçılarımızla gurur duyuyor, başarılarının devamını temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

Sahile Vuran 15 Metrelik Çam Ağacı İlgi Odağı Oldu →
← Tekirdağ’da Şehit Düşen İki Polis İçin Anma Töreni Düzenlendi

Author: Mehmet Yılmaz

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al