Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Erzincan’da Öğrencilerle Dayanışma Pikniği Düzenlendi

Posted on 20 Mayıs 2026 by Mehmet Yılmaz

Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi öğrencileriyle anlamlı bir piknik etkinliği gerçekleştirdi. 20 Mayıs 2026 tarihinde üniversite yerleşkesinde gerçekleştirilen buluşmaya Vali Yardımcısı Hüseyin Aydın, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Zeynep Yeşil ve diğer yetkililer de katılım gösterdi.

Birlik ve dayanışma ruhunun ön planda olduğu etkinlikte öğrencilerle bir araya gelen Vali Aydoğdu, gençlerin görüşlerini ve taleplerini dinleyerek onlara başarı dileklerini iletti. Vali Aydoğdu, eğitim hayatında gençlerin her zaman desteklenmesi gerektiğinin altını çizdi. Öğrencilerle yapılan samimi sohbetlerin yanı sıra çeşitli aktivitelerin de yer aldığı program, keyifli anların yaşanmasıyla sona erdi.

— ERZİNCAN
Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Yazar: Yusuf Arslan

Posted in Sağlık

Yazı gezinmesi

Putin’den Çin’e Önemli Ziyaret: 40 Yeni İşbirliği Anlaşması Bekleniyor →
← Erzurum’da Kahvehanede Silahlı Saldırı: İşletmeci Yaralandı

Author: Mehmet Yılmaz

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al